неділю, 22 січня 2012 р.

Роман Ландик побоюється за життя Марії Коршунової


Депутат Луганської міськради Роман Ландик побоюється за життя Марії Коршунової, яка визнана потерпілою у кримінальній справі Ландика.
Про це він розповів в ексклюзивному інтерв'ю "Східному варіанту"

"Я боюся, що вони її зараз уб'ють і на мене повісять. Її життю і правда загрожує небезпека. Що вона мені? Вона ж нічого не тямить. Вона досі не вибачилася. А Володимир Іванович (Володимир Ландик - батько Романа, Коршуновій 360 тыс грн., що заплатив, за відмову від претензій ) нехай свої гроші сам забирає - прокуратура ж сказала, що якщо заплатити гроші, мене відпустять під підписку про невиїзд, але не відпустили"

Нагадаємо, суддя Олена Попова оголосила Ландику вирок 19 січня.

Суддя визнала Романа Ландика винним в скоєнні злочину, передбаченого частиною 3 статті 296 УК України і засудила до 3 років лишния свободи. Проте з урахуванням 75 статті УК України звільнила його від відбуття покарання, у випадку якщо Роман Ландик впродовж двох років не скоїть іншого злочину. Романа Ландика звільнили в залі суду.

Постраждала Марія Коршунова в ході інциденту з Романом Ландиком в луганському ресторані "Баккара" побоюється за своє життя і здоров'я.



Джерело - v-variant.lg.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар