неділя, 22 січня 2012 р.

В. Портников провів майстер-клас для харківських журналістів у рамках проекту "Практична журналiстіка"


Головний редактор каналу "TVI" Віталій Портников 20 січня провів майстер-клас для харківських журналістів у рамках проекту "Практична журналiстіка", розпочатого інформаційним агентством "STATUS QUO". Тема майстер-класу - "Журналістика нового часу".

В. Портников розповів про те, як відбувався перехід від радянської журналістики, для якої була характерна висока ступінь цензури до сучасної, більш демократичною журналістики, і що зараз настає нова епоха в цій професії. Для цієї епохи характерний значний рівень розвитку техніки і комунікаційних технологій, доступних всім громадянам: будь-яка людина може робити те, що зазвичай робить журналіст, наприклад, оперативно повідомляти новини в соціальних мережах або викладати фото та відео різних пригод. В. Портников навів приклад, що він дізнався про смерть артистки Валентини Толкунової зі стрічки "Twitter" на 4 години раніше, ніж цю інформацію поширили ЗМІ. "Роль журналістів таким чином нівелюється, і виникає питання: "навіщо вони взагалі потрібні?", - заявив він.

На думку В. Портникова, у професії залишаться ті, хто зможе працювати у всіх її сферах: як в телевізійній журналістиці, так і газетній, інтернет- та радіо-. Сучасний журналіст має бути універсальним і багатопрофільним. "Якщо ви прийшли в журналістику тільки для того, щоб заробити грошей, краще виберіть інший спосіб. Ніде в світі ця професія не є високооплачуваною. Журналістика - це не ремесло, це спосіб життя", - зазначив В. Портников.

Він підняв проблему мети, з якою створюються ЗМІ в Україну. Він підкреслив, що "справжня журналістика - це завжди прибуткові ЗМІ". Наприклад, у Польщі "Газета виборча" змогла розмістити свої акції на біржі, і всі співробітники газети, які володіли її акціями, стали багатими людьми. В Україні ж, за словами В. Портникова, майже немає ЗМІ, які працювали б як бізнес-проекти. "У нашій країні відбулося таке зрощення влади і бізнесу, при якому для отримання ліцензій, частот, можливості потрапити з мережу розповсюдження газет необхідно дружити з владою. Якщо цього немає - ви не зможете працювати І якщо для Мердока його видання - це бізнес, то для Коломойського і Пінчука - це трата грошей, а бізнес у них зовсім інший", - зазначив В.Портников.

В ході тренінгу він також підняв питання репутації журналіста, відносин з власниками ЗМІ, вміння презентувати себе, тенденціям сучасної журналістики.



Джерело - sq.com.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар