пʼятницю, 3 лютого 2012 р.

Володимир Філенко : Справа проти Авакова розвалиться (+ ВІДЕО)


foto.delfi.ua

Народний депутат України (фракція "БЮТ-Батьківщина") Володимир Філенко виразив упевненість, що кримінальна справа проти керівника харківського осередку " Батьківщини" Арсена Авакова замовлена.


Народний депутат нагадав, що на попередніх місцевих виборах кандидат від опозиції в мери Харкова Арсен Аваков провів дуже потужну кампанію, але переваги над кандидатом від влади не вистачило. Володимир Филенко відмітив, що зараз опозиційні лідери Юлія Тимошенко і Юрій Луценко знаходяться за гратами, тепер же влада "з надуманих причин намагається знищити людину, яка є номером один серед опозиціонерів Харківської області.



Моя оцінка однозначна - справа замовлена, справа політична. Я вам гарантую, що вона розвалиться якщо не скоро, то в історичній перспективі вона не має жодного шансу на успіх ", - відмітив Володимир Філенко.



Народний депутат також відмітив, якщо дійсно " Інтерпол" виставить Арсену Авакову " червону" картку, то він би по-людськи радив керівникові Харківською " Батьківщини" просити політичного притулку.



"Я думаю, єдиною умовою його повернення в Україну могло б бути наступне: випускайте Юлію Володимирівну, я сяду замість неї. Інших причин йому з'явитися тут і поповнити число тих людей, які знаходяться за гратами, я не бачу і вважаю це недоцільним ", - підкреслив Володимир Филенко.



За словами народного депутата, випробування в'язницею тільки описуються романтично, насправді це далеко не так, тому він би такого досвіду нікому не побажав, за рідкісним винятком.



"Я б цього не бажав навіть своїм політичним опонентам і ворогам за рідкісним винятком. Мені здається, що є група товаришів, які надзвичайно серйозно заслуговують того, щоб бути за гратами. І мені здається, що вони там будуть. І не тому, що до влади прийде нинішня опозиція, хто б до влади замість них не прийшов, тому, мені здається, вони дуже серйозно напрацьовують собі термін", - резюмував Володимир Філенко.





Джерело - glavnoe.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар