Згідно з соцдослідженням, проведеним компанією Research&Branding Group, 87% опитаних користуються мобільним зв'язком, пише " Оглядач".
Зокрема, 58% респондентів користуються стаціонарними телефонами, 25% звичайною поштою, 23% соціальними мережами ("Однокласники", " Вконтакте", Facebook, Twitter), 22% електронною поштою, 15% інтернет-мессенджерами (skype, icq) і 4% службою доставки ("Гюнсел", " Автолюкс", "Нова пошта"), 3% іншим, 1% не змогли відповісти.
Згідно з результатами опитування, 41% опитаних можуть обійтися без інтернет-мессенджерів(skype, icq) і служб доставки ("Гюнсел", " Автолюкс", "Нова пошта"), 39% без соціальних мереж("Однокласники", " Вконтакте", Facebook, Twitter), 37% без електронної пошти, 33% без звичайної пошти, 26% без стаціонарних телефонів.
Немає коментарів:
Дописати коментар