вівторок, 6 березня 2012 р.

Південна залізниця побудувала в Лозовій потужну електропідстанцію


Південна залізниця (ПЗ) завершила будівництво контактної мережі на ділянці Полтава - Красноград - Лозова, де в травні підуть швидкісні потяги. Електрифікація ділянки проводиться у рамках підготовки до Євро-2012. Подання напруги до контактної мережі почнеться 30 березня.
Як відмітили на ПЗ, Лозова буде станцією, де стикується живлення постійним і змінним струмом. Роботи на станції будуть завершені на початку травня. При цьому реконструйована тягова підстанція «Лозова», на якій були замінені два силові трансформатори і побудований розподільний пристрій 27,5 кВ, вже прийнята комісією до експлуатації. Прийняті до експлуатації і нові тягові підстанції на станціях Красноград і Сахновщина. Прийом комісією тягової підстанції "Карлівка"(Полтавська обл.) відбудеться 13 березня.

За даними ПЗ, потужність тягових підстанцій враховує перспективу розвитку інфраструктури залізниці і регіону в цілому. Наприклад, потужність двох трансформаторів підстанції " Красноград" складає 80 МВт (для порівняння: потужність Красноградської районної підстанції "Харківобленерго" - 16 МВт). "Наявність вільних електричних потужностей дасть серйозний імпульс розвитку регіонів", - відмітили на залізниці.

Довідка У рамках підготовки до Євро-2012 Південною залізницею були побудовані чотири стаціонарні тягові підстанції - на станціях Красноград, Сахновщина, Карлівка (напрям Полтава-Красноград- Лозова), а також підстанція "Сагайдак"(напрям Гребінка-Полтава), яка з лютого вже працює. При цьому за усі попередні 20 років були побудовані всього дві стаціонарні тягові підстанції - в Ромодані (2002 р.) і Полтаві(2007 р.).

Всі чотири нові стаціонарні тягові підстанції - блоково-модульного типу. На них використовується найсучасніше устаткування: елегазові вимикачі, компактні розподільчі пристрої усіх напруг.

 Джерело - 
sq.com.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар