неділю, 22 липня 2012 р.

«Свободівець» Роман Авраменко: «Питали, як я ставлюся до Партії Регіонів і до влади»



Сьогодні, 21 липня, приблизно о 17.10 до мене подзвонив мій приятель, член Лозівської організації ВО «Свобода» Роман Авраменко й повідомив, що вчора, 20 липня, його затримали працівники міліції за підозрою у вчиненні хуліганства (ст. 296 УК України). Начебто у ніч з 12 на 13 липня хтось невідомий зірвав вивіску на вході до офісу районної організації Партії Регіонів. За словами Романа, працівники міськрайвідділу підозрюють у цьому вчинку саме його.
Далі наш з Романом телефонний діалог:

Роман: «До мене вчора дзвонить участковий, каже, що йому зі мною треба зустрітися з якогось приводу… Домовились на сім вечора біля «Сільпо». Зустрілися, він мене про щось ліве розпитує, коли під’їжджає машина, звідти вискакує міліція, мене за барки хватають, ледь не мордою тикають донизу… Привселюдно. Потім пальці відкатали, пофотографірували. Кажуть: «Там у нас стоїть відеокамера, ти там у нас єсть». Я їм кажу, щоб показали це відео, а вони відповідають, що не можуть показать…»

О.Ш.: «Вони пояснили тобі мету твого затримання?»

Роман: «Зразу ні. Я їх питаю, що конкретно сталося? І вже тільки часа через два чи три сказали»

О.Ш.: «А що сказали?»

Роман:«Ну, як… Що он там позривали таблички, і ми думаєм, що це ти…На офісі Партії Регіонів, що в приміщенні поліклініки в городі. Я відповів, що до цього не причетний… Описав їм, де я ходив, із ким того вечора».

О.Ш.: «Вони тобі статтю називали, за якою тебе підозрюють?»

Роман: «Вони сказали, що якщо я признаюсь, то вони мені зроблять мєлке хуліганство, а якщо не признаюсь, то це буде покушеніє на… І показує пальцем уверх… Кажу їм: «Не розказуйте казки».

О.Ш.: «З тобою хто спілкувався?»

Роман: «Ну… Сьогодні зі мною Пономар спілкувався (Микола Пономар, начальник Лозівського міськрайвідділу міліції) і ще один…»

О.Ш.: «Про що тебе питали?»

Роман: «Де я ходив, з ким ходив… А ще: які мої політичні погляди? Як я ставлюся до Партії Регіонів? Як ставлюся до влади? А чи в мене є неприязнь до Реви (Богдан Рева, голова районного осередку ПР, він же голова Лозівської райдержадміністрації, депутат Харківської облради). Та, кажу, я його лише по телевізору бачу, мені до нього ніякого діла нема. Питали, у якій я партії. Сказав їм, що у «Свободі».

О.Ш.: «Скільки тебе там тримали?»

Роман: «Ну, мене забрали десь о пів на восьму вечора 20 липня й відпустили у три ночі 21-го».

О.Ш.: «До тебе якісь силові методи застосовували?»

Роман: «Ні, не було… Може спочатку й налаштовувались, хотіли зашугать, вимагаючи від мене зізнання… Морально давили і все… Ні, матюків не було, а ось Пономарь мені проблеми на роботі обіцяв».

«Як він це висловив?»

Роман: «Ну, казав, що він моїх керівників знає, що може зробить так, що я дозвіл на оружиє не получу (Роман Авраменко – працівник воєнізованої охорони на станції Лозова). Питав, коли я нарколога проходив, комісію… Хотів, аби я зізнався….

Я написав, що я того вечора пів десятого на вокзал ходив і в мужском туалеті табличку якусь бачив, хтось видно її туди заніс… Тільки, кажу, я не в,їхав, звідки вона й що вона. Я нікому про це не сказав, нащо воно мені треба?»

О.Ш.: «Більш ні в чому не звинувачували?»

Роман: «Ні, тільки ще питали, де я був 22 червня?»

О.Ш.: «Тоді теж щось сталося?»

Роман: «Я не знаю, я їх і не питав»

О.Ш.: «Що далі тепер?»

Роман: «Взяли з мене підписку про невиїзд…»

О.Ш.: «Чи не казали, вони порушили карну справу?»

Роман: «Так, порушили за фактом… вручили мені постанову… тільки там без печаті, сам підпис. І там написано про невстановлену особу. А я тоді тут до чого? Так, тепер я підозрюваний у вчиненні хуліганства, за статтею 296…»


За словами члена ВО «Свобода» Романа Авраменко, 21 липня о 20.00 працівники міськрайвідділу планують зустрітися з ним на місці ймовірного злочину, тобто, біля приміщення офісу районної організації ПР, розташованого на вулиці Лозовського, 10-А.


Олександр Шульга, кореспондент видання «Популярные Ведомости», Павлоград

P.S. Сьогодні Роман дав коментар щодо зустрічі з працівниками міськрайвідділу міліції 21 липня.
«Там був цирк:
мене знімали на о 21.20 відеокамеру, попередньо запитавши, чи я був 12 липня на вул.Лозовського, і я на камеру відповів, що не був. Далі пішли до
райвідділу, де в мене на "експертизу" забрали джинси, футболку, туфлі та гаманець для
телефону. (Не дай Бог брудне повернуь. Зранку тільки випрати встигли). Після чого склали акти, дали постанову, з якою ознайомлений, де вони невідомо як встановили, що в ніч на 13 липня я був біля офісу ПР і треба взяти одяг на "аналіз". Аналіз ще ніхто не робив, жодного доказу не дали, а вже встановили. Взагалі склалося враження, що мене обрали жертвою. Ну треба їм, щоб терміново хтось зізнався. Бомжі перед виборами не підходять. Треба когось з опозиції. А тут я живу неподалік. Біля офісів ПР просто стає небезпечно жити!».


Немає коментарів:

Дописати коментар