неділю, 23 грудня 2012 р.

Що це за поп-зірка така? Може, пора йому вуха надерти?, - Ярославський про Кернеса


Президент «Металіста» Олександр Ярославський не виключає, що може припинити фінансування харківського клубу.
Про це він заявив в інтерв'ю каналу «Футбол», інформує «Тиждень.ua».
.
«Скільки можна випробовувати терпіння інвестора? Поясніть мені. Якщо кожен день, кожну годину ... Я вже не знаю, який сьогодні за рахунком дзвінок. Мені це треба? У мене все добре, все прекрасно ... Я просто закінчу фінансування, ось і все. Це ж харківська команда. І мер харківський. Я не чую ні мера Львова, ні Донецька, ні Дніпропетровська, ні Києва. Чомусь вся Україна чує мера Харкова? Скажіть, що це за поп-зірка така? Може, пора йому вуха надерти? Команда грає, виступає в єврокубках, все прекрасно і добре. Так ні, якась незрозуміла істота влазить і починає колотити всю країну. Клуб грає на стадіоні. Якщо завтра клуб піде, стадіон просто перетвориться на руїни. Перед Євро я не бачив ні Кернеса, ні когось ще з влади на об'єктах будівництва. А тут всі ожили», - заявив Ярославський.

Нагадаємо, 19 грудня Харківська міськрада вчора з ініціативи мера міста Геннадія Кернеса звернулася до обласної ради з проханням передати стадіон «Металіст» у комунальну власність.

При цьому мер Харкова Геннадій Кернес звинуватив президента футбольного клубу «Металіст» Олександра Ярославського у привласненні стадіону.

20 грудня Ярославський заявив, що може припинити фінансування клубу «Металіст», а також взагалі згорнути інвестиційну діяльність у Харкові.

Сьогодні джерело в клубі «Металіст» повідомило, що Ярославський розпорядився підготувати фінансову оцінку клубу на предмет його продажу.



Джерело - pohlyad.com

Немає коментарів:

Дописати коментар